måndag 29 juni 2009

Ibland kan jag vara så störigt gillande, jag vet


Det här är top notch för mig.
Att sluta jobbet och gå och köpa mat för pengar som man har tjänat själv. Sen så att komma hem till sitt egna hem som man har fixat med samma egna pengar. Laga den olagade maten, sitta vid sitt eget köksbord och drick sitt egna gröna te ur sin egna kopp. Sedan då sitta vid sitt eget internet vid sitt egna skrivbord och inte göra något annat förutom att läsa bloggar och bara må gott. Att dessutom ha på sig en fådd skjorta och ett par glasögon med ett sigill som dinglar på näsan är inte heller fy skam.

Jag är inte materialistisk så. Men jag kan bland andra tacka mig själv för allt och det är först nu som jag faktiskt kan se på saker som jag gjort och åstadkommit. Det bästa är att jag har fått sån fin och bra hjälp från nära och kära, bara viva la familia liksom. Jag älskar er och det vet ni.

Inga kommentarer: