lördag 4 juli 2009

Nu fyller vi i

Vem är du? En glad tjej på 21 jordsnurr. (Det är svårt att definiera sig själv)

Attityd? Ta't som det kommer, och det räcker oftast med att vakna på morgonen så är jag glad.

Du kommer från: Urskogen, creme de la creme á la inlandsbyar, där själen får ro, fort knox. Kärt ställe har många namn.

Du bor i: Min egna lägenhet, äntligen! Inget toalettlock som är uppe, inget ohygieniskt hörn. My precious..

Ekonomi: Är överskattat, man kan inte mer än att leva.

Civilstatus: Singel men med positiv klang

Din bästa egenskap: Att jag tycker om mig själv? Antar att det banar väg för andra bra egenskaper.

Din sämsta egenskap: Jag fruktansvärt naiv och godtrogen.

Kroppsdel du har mest nytta av: Min hjärna, no doubt.

Jag sover: Bättre än på länge, gärna mycket och ofta.

Tror du på något?: Jag tror på mig själv och att allt blir lite som man gör det till.

Gillar: Nästan allt, men top notch är familj, vänner, att skratta, ha kul, leva och bra musik och film på det.

Ogillar: Trångsynta och egoistiska människor som inte kan sätta sig in i andras situationer och som desstom vägrar att lyssna. Och så när man misshandlar det svenska språket i tal och skrift.

Favoritfilm: Komedi - Borat, Action - 300, Drama - Schindlers list

Favoritbok: Påven Johanna

Senast köpta skiva: BNO för några veckor sedan

Senaste film på bio: The Proposal (jag valde inte film)

Bästa låt i världen: Beror på humör

Senaste bok jag läst: En faktapocket om Buddha

Skriver du dagbok: Blogg? Jo, jag har en oldschool också. Men jag tenderar att glömma bort.

Bästa årstid: Höst, vår, vinter och sommar (i den ordningen alltså).

Älsklingsfärg: Grön och blå i olika nyanser, funkar att blanda också.

Vad ville du bli när du va liten: Forskare

Blev du det: Inte än

Fobier: Spindlar (kan nog räknas in som en riktigt fobi), annars är saker som höjder, stora byggnader och stora metallföremål (tänk lyftkranar och tåg) otäcka. Det vänder sig som i magen.

Deppig eller glad: Glad, men man får vara tvärtom.

Värdesätter du ärlighet: Vem gör inte det?

Hur tidigt stiger du upp: Nuförtiden är det runt 08:01 - snåret.

Ikväll ska du: Läsa böcker och se på film var tanken

Hur många timmar sover du per natt: Kring sju, det ska vara det optimala

Vad gör du nästa år: Det spelar ingen roll vad jag gör, så länge jag är glad

Är du bra på att måla: Jag tycker att jag är det.

Vad har du i MVG: Okej, man får vara glad för bra prestationer! 21 av 27 ämnen i gymnasiet var MVG.

Vad har du i IG: Ingenting

Målar du naglarna: Det går i perioder

Gillar du att laga mat: Ja!

Märkeskläder eller secondhand: Kläder?


Vad gör du just nu: Lyssnar på Michael Jackson och är nöjd eftersom jag tog bort hälften av frågorna. Det är ändå sånt som är oviktigt vetande, okul eller som jag redan svarat på.


Inga kommentarer: