onsdag 1 juli 2009

Te, skåp och förlåt

Min te nivet, förbannat gott.

För det första, förlåt mamma. Jag menade inte att vi skulle ha skitväder och 13 grader varmt när vi kommer hem. Jag överdrev mer för att få effekt. Att svettas och känns obehag på grund av värme är ju som inte att ta't lugnt och ha det skönt på sommaren tycker jag. Men naturligtvis, vi har ju beställt finväder va?

Bilden ovan är helt sonika mitt skåp som numera inte har en lucka. Jag tycker det är kul öppna hyllor. Det blir ju som spännande och aldrig i livet att jag glömmer köpa kaffe nu. Funderar på att pynta längst in med något färgat papper också. Vi får se vi får se hur det blir.

1 kommentar:

Anonym sa...

nä det är lugnt, jag kan inte heller påstå att det är kul att svettas fast jag sitter still inne på kontoret. Hursom ska vi bara ha det bra när ni väl har landat